Sunday, September 2, 2012

Booty

Lite mer av mig :-)


5 comments:

  1. A booty in my taste :-)

    ReplyDelete
  2. Du är otroligt fin!
    Det har jag nog sagt förut, men det har inte ändrats heller =D
    Ta hand om dig!
    kram

    ReplyDelete
  3. Hallo...Har du sluttat att blogga?=)

    SYND..............

    ReplyDelete
  4. Först tänkte jag ursäkta mig för att jag tar mig friheten att kommentera ditt utseende. Men sen insåg jag att "vad fan, hon har ju lagt ut bilden för att visa upp sig". Och det gläder mig att du gör det. Du ser nämligen väldigt bra ut ur den här vinkeln. Jag gillar spetsen, samt hur trosorna sitter på dig också. Pluspoäng också naturligtvis för kraftiga bh-band som signalerar godsaker.

    ReplyDelete
  5. Mycket sexy rumpa.

    // Kram Per

    ReplyDelete