Wednesday, June 22, 2011

Trekant

I går satt jag på klubb6 (där jag förövrigt inte är medlem längre) och sambon sa lite försiktigt och nyfiket med en skämtsam ton "hittar du någon tjej?" - jag svarade "mjeeh" och sedan kikade jag in på min blogg där jag hade lagt upp en bild som jag sedan inte publicerade och han sa - "har vi pratat om våra fantasier någon gång?"

Jag gick snabbt in i min minnesgömma och mins inte att sambo har berättat om några fantasier, jag vill minnas att vid frågan har han svarat att inte har någon direkt fantasi, men jag vet att jag berättat om mina fantasier. Detta är första gången vi vidrör ämnet sex på detta viset på väldigt länge. Jag blev en del nervös, en del besviken över att han svarade att faktiskt har fantasier och vill minnas att han berättat om dessa för mig men mesta av allt blev jag nyfiken.

Vi blev lite tyst och jag sa "men nu blir jag ju nyfiken på vad du har för fantasi" och till svar fick jag ett "mmmh" - sen gjorde vi oss i ordning för att gå och sova. Han tittar på mig med en blick jag känner igen lite smått, den där "jag vill säga, men jag vet inte om det känns rätt, om jag vågar" - en blick jag såg ofta i början av vår relation.

När vi väl lagt oss i sängen så sa han "jaha, så du vill veta vad jag har för fantasi?"  och jag svarade "Självklart älskling" och genast blir jag naturligtvis kåt och mina tankar smög in på bilden jag tänkte publicera i bloggen, jag blir våt och jag känner hur det börjar att bulta i fittan. Han talar då om att han delar min fantasi om att ha en trekant. Dock är jag ute efter den andra tjejen mer än vad han är, hans fantasi handlar om att bli åtrådd av två.

Åh så kåt jag blev, då och där. Jag ville så gärna smyga ner handen ner under hans täcke och smeka hans underbart sköna och stora kuk och mjuka, mysiga pungkulor ända tills att jag fick höra hans andning förändras och blir mer intensiv och känna hur kuken förbereder sig för att skjuta ut sin sats. Bara ge han.

Men, vi är inte där än. Och vi somnade. Inte det anslutet jag allra helst önskade, men det är framsteg för oss och det gör mig glad. Bilden nedan hade jag innanför näthinnan innan jag somnade....



3 comments:

  1. Men herregud, varför knullar ni inte? Jag fattar nada :)

    ReplyDelete
  2. Jaa de frågar jag mig med hela tiden med..
    tycker synd om hornyand..

    ReplyDelete