Monday, July 23, 2012

Take a deep breath

….And suck that motherfucker clean


















Eftersom att jag fullkomligt älskar att ha kuk i munnen kan jag helt ärligt tala om att jag saknar att få Mr Sambos rediga kuk nertryckt i halsen på mig. Jag behöver ett redigt munknull så att tårarna rinner och jag knappt kan andas. Mmmmmmmmh! Sånt där ”gurgel” ljud får det att pirra till i mig.  

Jag längar också efter att se Mr Sambos min när han gått gick bananas med olja på hela min kropp. Han såg ut som en pojke på julafton, alldeles lycklig och förväntansfull och vet ni, ett par stora oljiga bröst och/eller en stor inoljad rumpa är SÅ fantastiskt sexig. Grr!

Mr Sambo, vill du ta över? ;)

 

2 comments:

  1. Snygga bröst, vill se dom efter du oljat in dom
    ;-)

    ReplyDelete
  2. Det där med ordentliga munknull är något jag kan känna att jag underskattat betydelsen av under åren. Jag har självklart alltid mått som en förgylld prins med gudskomplex när min kuk varit i någons mun, men jag har samtidigt missbedömt hur viktigt det är för ett förhållande att ha en kvinna som villigt gapar och tar emot när mitt behov är som störst.

    Är mr. Sambo generös med sin kuk?

    ReplyDelete