Wednesday, September 3, 2014

Om jag vore där nu

Om jag vore hos dig nu, hade jag satt på mig mina röda trosor, bett dig att sätta dig i soffan, med bara underkläder.


Sen hade jag gett dig en enkel lapdance (jag har ju tränat poledance) och kysst dig i nacken, på halsen, på bröstet, på dina läppar.. Sen hade jag stoppat in två fingrar i din mun och bett dig göra dom fuktiga. Sen jade jag ställt mig framför och stoppat in de fingrarna i min fitta, som redan är våt.


Jag hade stönat och bett dig smeka dig själv framför mig. Sen hade jag ställt mig på golvet på alla fyra framför dig och tagit fram en buttplugg.. Jag hade blött ner den med min fittsaft för att sedan försiktig föra den in i min anal. Jag hade puta extra med stjärten så att du har full insyn.


Sen hade jag vänt mig om, ställt mig upp, bett dig att ta av underkläderna som du har på dig. Jag hade gränslat dig med ryggen emot dig och låtit ditt ollon nosa på min varma, blöta fitta. Jag hade sen satt mig ner, över kuken, ända ner till roten.. Svankat ryggen och sagt åt dig att ta tag i mitt hår..


När du gjort det kliver jag av, glider ner mellan dina ben, ser dig i ögonen och smakar på din kuk och på så vis smakar på mig.. Jag hade slickat på skaftets undersida, gått upp och stoppat in kuken i munnen och långsamt låta den glida in, ner i mitt svalg.


Du ser att mina ögon tåras och jag ler med mina ögon, tar ut kuken och du ser att salivstränger rinner från min mun, över kuken, över mina bröst. Jag stönar gillande och tar nya tag om din kuk, nu med båda mina händer.. Mina läppar omsluter ollonet, min tunga behandlar kuken.


Jag ser upp på dig, ser din kåthet och vet att din kuk vill in i mig, ner i mitt svalg.. Jag gapar stort och ber dig att styra mig med håret du håller i.. Jag står på knä på golvet, vill ha dig i min mun, i mitt svalg, hur hårt, långsamt eller brutalt än du vill..


Jag är din.

3 comments:

  1. Herregud!
    Jag fullkomligt försvann in i denna fantasi. Jag vill bara ha dig, dig och din underbara kropp Jag vill känna hur man kullar en riktig kvinna!

    Din vän Dvil ;)

    ReplyDelete
  2. You have a way with words that makes one dizzy with desire.

    ReplyDelete
  3. Vackra bilder och härligt skrivet.

    ReplyDelete