Saturday, September 17, 2011

Hey!

Ja, helt rätt Robban, Semestern är slut och jag har fortfarande inte fått kuk! Så är det med det. Faktum är att jag har spenderat tre veckor borta hos en arbetskompis. Jag "flyttade" hemifrån ett tag kan man väl säga. Denna helgen borde vi fira "husköpet" då det är exakt två år sedan som vi flyttade till drömhuset.

I stället för att fira det ordentligt känner mig irriterad över frustrationen som den vetskapen ger mig. Två år, två gånger har vi haft sex. på TVÅ JÄVLA ÅR. Ja, det ltåer katastrof, men det är det egentligen inte, det är inte så att det blev bestämt att vi inte ska knulla på två år. Det har varit olika saker, i olika tider som gjort att det tillslut runnit iväg två år.

Och nu sitter vi här och har kommit en liten bit på väg, små, små steg som tar oss framåt tillsammans. Mot något bra och alldeles fantastiskt och jag är glad för det, men det går såååå långsamt. Jag vill hoppa över dom små stegen och hoppa i säng nu! Japp, det vill jag. Tror jag. jag vet inte. Ärsh.

Jag har varit utan en dator förresten, det är en av orsakerna till att denna blogg mer eller mindre dog, men jag ska ge den mer liv nu, det lovar jag. Jag gillar bilden nedan. Hennes nyfikenhet går jag omkring med varje dag, hur ser han ut egentligen.. Jag vill minnas igen, jag vill tjuvkika.

3 comments:

  1. Välkommen tillbaka!

    ReplyDelete
  2. Ja välkommen tillbaka!
    Har återkommit till din blogg ett flertal gånger och hoppas på ett positivt besked, att du fått kuk, men tyvärr inte då.
    Skoj att du är tillbaka iaf.
    föressten, tjuvkika lite på mannen medans han sover =P

    ReplyDelete