Sunday, September 18, 2011

Vattentät

I dag är en seg- och slappsöndag där kåtheten blir extra påtaglig. Egentligen skulle sambon fara iväg och jag skulle då passa på att leka av mig lite, men planen ändrades och jag sitter här och tänker att jag måste ta ett bad...

Jag hade en vattentät leksak förut, men den gick sönder, har ni någon bra och "givande" leksak som är vattentät? Tips mottages tacksamt. En sväng tänkte jag "ärsh, jag skiter om sambon vandrar omkring i huset, jag knäpper på porr och leker i alla fall" - och var nästan på väg faktiskt, tills att nästa tanke var.

- Tänk om han kommer ner från övervåningen och hittar mig i soffan, i fullgång och om han sedan skulle säga "oj" - och gå upp igen, det skulle göra så jävla ont, så, ett bad får det bli istället. Det är enklast så.

Vad gör ni en söndag som denna?

2 comments: