Wednesday, January 18, 2012

Förspel

Det är mysigt att pussas, kyssas, pilla, fingra och kramas innan man ska till och ha sex med sin partner. Dock är jag en sådan tjej som tycker att en hetsig diskussion om ett ämne man har olika åsikter om är det absolut hetaste förspelet. Jag blir så där läskigt upphetsad mentalt sätt och det i sig skapar fjärillar i magen, jag blir lycklig, jag mår bra, jag blir otroligt våt och är redo för en ridtur, anytime.

Känslan efter en diskussion sitter i, lääänge länge. Jag får den där känslan av att vara nykär och ni vet ju hur man beter sig i början av en relation.  Man ligger baske mig hela tiden! :) Come on hot stud, gimme some!

En bild bjuder jag på, jag tycker att det är rätt sexigt med tatueringar.

4 comments:

  1. Ja de var ett lite annorlunda förspel, har nog aldrig hört om nå sånt för, hehe.
    Mmm, tatueringar är sköna, har 2 st själv, men vill göra en till nu, men de får bli när ekonomin tillåter.

    //rolf78

    ReplyDelete
  2. Är väldigt hett med tatueringar, har själv ett antal stycken. Min knullkontakt älskar dem.

    Sugen på en knullkontakt? Passa på att hitta en idag på http://www.knullkontakterna.se

    ReplyDelete
  3. Du har en mycket trevlig blogg här.
    Keep up the good work ;)

    Mvh!

    ReplyDelete
  4. Det känns tryggt att det finns fler likasinnade då. Jag har nämligen tänkt att jag någon gång framöver måste, verkligen måste, ha någon form av sexuell relation med en intelligent, vacker men lite "jobbig" person. Någon som inte håller med mig om ens hälften av vad jag säger, men som gärna argumenterar för sig. Det är coolt de där gångerna man mitt i en hetsig diskussion (Obs! inte bråk) inser att "Vänta nu, jag känner mig faktiskt kåt. Du med, tydligen" och så knullar man som förhäxade djur.

    ReplyDelete