Saturday, January 7, 2012

Hell to the yeah

Meddelande till sambo: Du hade en halvtimme att slå ihjäl innan skidorna börjar igen. Vilket är det bästa sättet att slå ihjäl den stunden på? Jo, antingen skulle du kunna dra av dig byxorna och säga "kom och sug" - eller så hade du kunnat be mig att dra ner mina byxor och tagit ett snabbknull - i stället får tv'n den stunden :P

Frågan på om jag är kåt - Hell to the yeah, det är jag bannemig. Jag fördriver tiden nu med att kolla på fylliga stjärtar på "sexforum" och andra ställen, åhhh, jag vill ju klämma på stjärt.  Kolla vilken vacker bild :) Jag vill smeka hennes rygg, krama på hennes stjärt och samla ihop hennes hår i min hand och...






















...Dela henne med dig Mr Sambo. 

1 comment:

  1. Önskar man kunna byta med din "sambo", då hade jag skitit i skidorna helt kan jag säga.

    //roffe

    ReplyDelete