Tuesday, June 21, 2011

En krona

Så jag och sambo, vi har pratat och pratat och pratat ännu mer. I dag föll kronan ner för oss båda två tror jag och vi ska inte öppna upp relationen. Herrejösses, jag vill ju egentligen inte vara med någon annan än han. Jag kan, i mina längtande stunder fantisera, önska och vilja vara med en "hon" - men det är allt det är, en längtan, en fantasi.

Längtan efter närhet, kärlek, sex och samlevad med han, min sambo. Vi två, vi är två tänkande, analyserande känslomänniskor. Båda två jungfruar och vi har i mångt och mycket pratat sönder relationen. All talk and no action!

Nu får det lov att bli lite action tycker vi och vi har fortfarande "back to basic" tänket, men vägen dit är lite annan. För det första så ska vi sluta upp och vara så förbannat negativa. Det är väl del mål 1. Låter kanske lätt som en plätt, men, får man inte knulla blir man bitterfittor, så Är det.

Vi ska försöka att tona ner våra "känslelspröt" som ständigt är i ett "on" läge. Vi är helt enkelt trötta på att vända oss ut och in för att anpassa oss till varandra, när vi i egentligen inte ens vill och vi har inte riktigt förstått det förrens nu. Givetvis så ska man anpassa sig, men vi är för mycket.

Jag kommer att fortsätta fundera, fantisera och längta efter en "hon" - för honor, är fantastisk vackra. Men, jag vill ha han, med det stora "H:et" som han en gång i tiden var. Jag får lov att börja se han för vem han var och tvärtom. Vi måste motivera och inspirera varandra och det, det ger hopp - men inte förväntan.

2 comments:

  1. I mitt liv skulle du tänka; Du är så lik du där bakom denna sfär. Du vet att du vill med hela ditt hjärta lägga dig under en Hon och med tungan slicka små ord och suga tag i klitoris - enbart för att du vill få henne att komma ... Din man sätter sig på tvären, det vet du redan, du vet allt det där men du vidhåller dina fantasier eftersm det hela gör dig varm. Du vet också att det är viktigt med sköna energier i kroppen. Det är läkande <3

    (En undran kära du, är det okej att länka till dig från www.honochhon.blogspot.com)?

    Kram

    ReplyDelete
  2. Det gör mig varm, jag ler och jag läker, precis som du skriver. Du for absolut länka hit.

    Kram tillbaka på hon.

    ReplyDelete