Sunday, June 19, 2011

En sexfantasi jag INTE vill uppleva, bara fantisera om

Nedan är en sexfantasi som jag verkligen inte vill uppleva, men när jag läste texten upptäckte jag exakt hur extremt kåt jag blev av orden så gå gärna in och läs :)

Saxat från "Dina tårar är mitt vatten - Ett själviskt svin"

Jag stöter hårdare som för att straffa henne.
”Är du arg på mig?”
”Nej”, morrar hon.
”Du knullar som om du är arg. Slappna av och låt mig våldta dig. Är du arg?”
”Nej, det är jag inte.” Rösten är stram och hon uttalar varje ord ytterst korrekt.
Hennes ändtarm är trång och varm runt min kuk, men inte speciellt välkomnande. Armmusklerna är spända och rösten är ansträngd och ilsken.
”Jag tror dig inte. Du är arg på mig för att jag använder dig. Det ska du inte vara. Vem tillhör din röv?”
Hon tar ett par djupa andetag för att lyckas behärska sin röst.
”Den tillhör dig, Älskling”, säger hon så milt hon förmår.
”Jag har rätt att använda dig hur jag vill. Du tillhör mig. Du är inget annat än en glorifierad spermapåse.”
Hon stönar.
Jag fortsätter att ta henne. Gör mig ingen brådska, utan njuter av hennes kropp.
”Får jag komma”, frågar hon.
Jag skrattar åt henne, sticker ned handen mellan hennes ben, vilket får henne att omedelbart föra samman dem så att jag inte ska märka hur blöt hon är.
”Fy vad kladdig du är”, säger jag.
Hon gnäller av skam.
”Får jag komma? Snälla, Älskling? Jag kan inte hålla mig.”
”Nej. Bara horor kommer av att bli våldtagna i röven. Skäm inte ut mig nu.”
”Snälla”, skriker hon. Rösten har helt ändrat karaktär.
”Nej.”

No comments:

Post a Comment