Wednesday, June 29, 2011

Tidsfördriv

Jag är hemma från jobbet, sjuk igen. Mitt immunförsvar håller på att svika mig ordentligt :( Så jag har ingeting att göra - så jag surfade in på Manlighetens drömmar och hittade en lista, kanske hittar jag fler?  Jag vet att jag läst sett fler listor på hans sida. Men, här är i allafall en lista.

Svara med ett ord!

1. Var är din mobiltelefon? Här

2. Var är din andra hälft? Jobbar

3. Ditt hår? Långt

4. Din mamma? Bäst

5. Din pappa? Pedofil

6. Det bästa du vet? Kärlek

7. Din dröm inatt? Minnesförlust

8. Din dröm/ditt mål? Friskvårdskonsult

9. Rummet du är i? Vaaaarmt

10. Din hobby? Coachning

11. Din skräck? Förlust

12. Var vill du vara om 6 år? Här.

13. Vart var du igår kväll? Här.

14. Vad är du inte? Ointelligent

15. En sak du önskar dig? Enkelhet

16. Var du växte upp? Där (och lite överallt)

17. Det sista du gjorde? Innan?

18. Dina kläder? Tunna

19. Din TV? Stor

20. Ditt/dina husdjur? Katt

21. Din dator? Grrr

22. Ditt humör? Nu?

23. Saknar någon? Ja.

24. Din bil? Bytbar

25. Något du inte har på dig? Trosor

26. Favoritaffär? Ingen

27. Din sommar? Lugn

28. Älskar någon? Ja.

29. Favoritfärg? Svart!

30. När skrattade du senast? I går

31. När grät du senast? 18/6

2 comments:

  1. Åh fan, har jag använt mig att den här listan? Haha! Jag tänkte precis sno den då jag såg att du hade hittat den hos mig. Bra minne men kort heter det va?

    ReplyDelete
  2. Haha ja! Jag vet att jag sett lite olika listor hos dig så jag har suttit och letat, långt bak i bloggen din :)

    ReplyDelete