Sunday, June 19, 2011

Smek mig med dina ord

Jag är väldigt kräsen när det kommer till att göra inviter till en annan tjej. Det första hon måste göra är att smeka mig med sina ord. Reagerar inte min hjärna på henne instant är hon inte av intresse. Då undrar jag, hur många tjejer finns det där ute som är villig att bli med alldeles egna vän? Jag är lite blyg och försiktig då jag inte är helt bekväm.

Jag ler lite för mig själv och tänker att jag, jag ska väl knappast ha problem att hitta någon som vill vara mig nära. Det har aldrig varit ett problem förut. En tjej som jag träffade för ett par veckor sedan hade aldrig varit i närheten att vara med en tjej, jag osade sex och kåthet sa hon, så pass mycket att hon gav mig en påklädd lappdance. Som tack fick hon en kyss och hon kunde inte hålla sina händer i från mig och ena handen gled ner till ett av mina bröst.

Hon blev nervös och lite rädd för mig själv då hon klev in på ett helt nytt territorium. Hon steg tillbaka ett steg och såg chockad ut. Jag lät det vara så. Hade jag uppmanat till mer hade jag varit otrogen och det tänker jag aldrig vara. Hela den kvällen var smått galen och nu ett minne blott. Hon var söt och smart iallafall :)

Nåja. Gårdagens diskussioner med sambo satt spår i mitt hjärta och jag vaknade med ångest i magen. Allt vi sa i går, kändes inte färdig på något sätt. Vi sammanfattade gårdagen i dag och har bestämt att vi ska "go back to basic" - försöka se varandra med de ögon vi en gång såg varandra. Vi ska hjälpa varandra att vara aktiv i nuet. Vill vill uppenbart vara med varandra.

1 comment:

  1. I mitt liv skulle du tänka; att du känner till att människor formas med tiden. Varje dag möter du situationer där du behöver fatta beslut som kanske är emot dina principer som ibland faller sig rätt eller helt tvärtom. Du har alla olika roller: du är en vän, flickvän, dotter, elev, anställd, syster eller bara någon som är snäll och hjälper en äldre människa över gatan. Det är svårt med roller. Att hitta den som passar. Du brukar tänka, att du vet vad som är det rätta - men det håller dig tillbaka. För att du vill se vad tiden har att erbjuda så varför skynda?

    //HOn

    ReplyDelete