Saturday, June 18, 2011

Leka med tanken

Att leka med tanken på att då vara med en annan tjej, medan sambon kan se, kan nog vara så kittlande som det behövs för att jag ska leva upp. Just nu känns det som att min mus, består av stora dammråttor. Näää, jag är inte oren eller så, jag hoppas att ni förstår vad jag menar? =P

Jag har precis registrerat mig på BC och K6, bara för att surfa runt, kika lite, - lära mig att flörta igen. Kanske detta lilla rum av frihet och förväntan räcka för att jag ska leva upp? För att han ska leva upp? Han är inte en kille som tänder på tjejsex över huvudtaget, så att detta skulle vara något för honom och jag ställer upp, finns inte.

Jag tänker leka med tanken! Vi bara måste göra något annat än vårt "mellanläge" av go och rart, utan naken och underbart. Sådetså! Och nu är jag en vrång tösabit, men arrrgh, I got to do this.  Tror jag.. :)

No comments:

Post a Comment