Friday, June 17, 2011

En sexfantasi jag vill uppleva

Jag har så många olika fantasier men vi tar den som jag fantiserar mest om just nu.

Du och jag

Just i kväll är det fredag och den har du planerat så gått det går. Du har förberett en lätt middag, med tända ljus och mjuk musik. Du har badat och gjort dig vacker för mig. Du har rakat dig på alla tänkbara ställen, tvättat ditt långa vackra hår och smort in dig med body lotion så att du är mjuk och slät överallt.

När jag kommer hem har du tappat upp ett varmt skumbad till mig och öppnar dörren endast iförd i en genomskinlig baby doll klänning i spets. I ena handen har du ett glas rött vin som du vill ge mig. Att se dig så vacker ger mig rysningar i hela kroppen och i stället för att ta emot vinglaset går jag emot dig och kysser dig lätt först. Det blir svårt att hålla händerna i styr så du håller fast mina händer som kommer nära dina bröstvårtor, åh jag vill så gärna känna, smaka, klämma.

Du säger "na-a" till mig och slänger en blick emot badet. Jag lyder och klär av mig, tar med mig vinet till badet och kliver i. Medan jag är i badet ordnar du klart middagen sen kommer du och sitter på badkarskanten och vi pratar om vår dag - allt för att försöka skingra den kåta atmosfären som blev av ditt välkommande.

Luften känns tung, lika tung som jag är kåt,. I badet är min fitta så uppsväld att jag inte kan låta bli att smyga ner handen mellan benen. Du älskar att se mig leka med mig själv så du sitter och ler medan jag lutar mig tillbaka och andas förnöjt över hur trygg jag är, hur skönt det är. Du lyssnar efter mina ljud och när du hör att jag andas allt mer intensivt kysser du mig och säger "na-a" - vilket betyder att jag inte får komma än. Jag tvättar mig och duschar av mig, kåt som ett djur. Det känns som att jag ska kunna komma bara av lätta små smekningar.

När jag kliver ur duschen ligger du på sängen och smeker dig själv och middagen, den får vänta. Jag dyker ner bredvid dig i sängen och tar fram oljan. Jag droppar några droppar på ditt ena bröst och kysser det andra. Jag masserar dina bröstvårtor och kysser din mage. Jag kommer upp och smakar på dina mjuka, underbara läppar och kollar in i dina ögon. Passionen är glödhet och när våra blickar möts känns det som att hela världen stannar upp.

Jag glider ner och lägger mig mellan dina ben och tittar på hur du smeker klitoris. Du särar på dina blygläppar och trycker ner mitt huvud så att jag äntligen får smaka på dig. Du smakar och doftar ljuvligt. Jag använder mina tunga och mina fingrar tills att jag hör hur du börjar andas mer intensivt och stönar allt högre. Då slutar jag och säger "na-a" och vänder på dig så att du ligger på mage.

Jag tar fram glidmedel och en stav. Jag gnider in din stjärt i olja att du glänser vackert. Jag smeker din anal lite lätt med staven tills att du putar med stjärten och vill ha mer. Jag värmer staven så att den inte är kall och masserar din stjärt. Du putar, du stönar, du säger "ge mig" och i stället börjar jag att kyssa din stjärt och massera din anal med ena handen och din fitta med den andra. Jag ser hur du håller i kudden krampaktigt medan jag äter dig. Tillsslut, när du är redo, kör jag in staven försiktigt tills att den är hela vägen där.

Du kommer en gång, och två gånger och tre gånger på rad. Din kropp darrar och jag kikar upp på dig och ser hur makalöst vacker du är. Jag tar ut staven och lägger mig jämte dig. Vi kysser varandra intensivt medan du smyger ner en hand på min lena fitta. Du fnissar till när du känner hur våt jag är. Du klättrar upp på mig och sätter dig över mitt ansikte och stoppar ditt ansikte vid min fitta. Jag känner hur du andas och utför den magi jag kallar - slicka fitta. Inte långt efter kommer vi båda två samtidigt i en efterlängtad klitoris orgasm.

Vi andas ut i sängen bredvid varandra, ler och pussas. Vi duschar av oss lite snabbt och äter middagen som du så omsorgsfullt hade lagat ordning. Efter middagen börjar vi på omgång nummer två.

1 comment: