Saturday, June 18, 2011

Moment 22

Vill du vara min tjej? Eller, kanske min tjej för en kväll, om du skulle vara okej med en man som såg på, och eller kanske var med? ;)

Dagen har gått åt till diskussion och jag börjar att förstå att jag och min sambo, vi är långt i från varandra, men ändå nära. Vi har gråtit och pratat i flera timmar. Vi börjar att inse på riktigt att det är så gott som kört. Det vi hade en gång i tiden, det är svårt att nå. Det lilla ljus som fanns i tunneln, det är nästan utsläckt.

Vi har alldeles för mastiga hinder att bearbeta och inte tillräckligt med energi att göra det nu.

Hux flux säger sambon - som skämt, verkligen som skämt (han skämtar när han inte orkar prata längre) - "jag vet ett sätt vi kan ha sex med varandra, utan att ha det, ta in en till"

Och där började han att prata om en av mina fantasier. Att ha trekant. Vad gör jag med den informationen? Jag är öppen för förslag som kommer från sambon. Han vet att jag fantiserar om att vara med en tjej, han vill vara med mig men inte förstöra oss.

Så, kan en lösning vara att öppna upp? Ta in en till i röran. Kan den personen få oss att leva igen, se varandra på nytt igen. Tror ni på det? Som det är nu är vi för blinda för att se varandra som dom vi blev förälskade i. Jag är förblindad av kåthet för att orka kämpa vidare, men inte beredd att vara otrogen. Han vill se mig som den jag var när vi blev tillsammans och det går inte för att jag är inte den tjejen längre i vår relation för att jag saknar sex, närhet och passion.

Moment 22.

8 comments:

  1. Det kanske kan funka för er, ge det ett försök iallafall, men varför kan ni ha sex med en till men inte bara ni två?, bara nyfiken. skriv gärna och förklara så gott det går! jag hade gärna vart med på 3kanten om jag inte hade vart så blyg av mig + att jag har en kille som nog inte skulle gilla det.. men hoppas du/ni hittar någon :)

    ReplyDelete
  2. Min sambo är inte attraherad av den tjej jag blivit i vår relation. Jag kan inte vara den tjej han attraherades av nu då vi inte har sex eller närhet. Och därför kan det kanske fungera. Rucka på vårt Moment 22.

    Nu har vi gjort så att jag tar initiativ, lägger upp regler och riktlinjer, så länge han får veta vad som försiggår och sedan, om det skulle dyka upp någon tjej, så tar vi det då :)

    ReplyDelete
  3. Snälla söta rara - gör det inte! Att släppa in en tredje part i en relation som inte är ROCKSOLID är relationship suicide! Du riskerar inte bara ert förhållande utan också dig själv...

    Din regler kommer att tänjas, brytas och inte beaktas. Du kommer att undrar varför och inte förstå - för ni var ju eniga...

    Skriv om du behöver prata! Du vet var jag finns...

    SexAndTheNorrland

    ReplyDelete
  4. SexAndTheNorrland: I hear ya! Det gör jag, Nu leker jag bara med tanken och den är mysig, frigörande..

    ReplyDelete
  5. aah okej, då förstår jag lite mer! Jag har ingen erfarenhet av att te med en tredje person i sexlivet, men visst kan det kanske förstöra som sexandthenorrland säger, men sen tror jag också att det kan vara en positiv upplevelse för många. det är nog individuellt, kör på magkänslan!

    ReplyDelete
  6. Jaa, jag gör't, kör på magkänslan :-) Den har aldrig, någinsin fel.

    ReplyDelete
  7. I mitt liv är du en blivande fru som ständigt söker efter närhet av en tjej. Du har sedan många år varit öppet homosexuell men lyckades träffa din man lite så där hipp som happ. Din kropp skälver av längtan. Du måste snart, snart ha en hon ... en som du kan leka med ... en som du kan ligga tillsammans med och avnjuta studens hetta. Tänk tjejen, ibland är livet så lik!

    //Hon

    ReplyDelete
  8. Åhh, hon.. åh :-) Jamen, åh är det ändå jag kan svara med.

    ReplyDelete