Monday, May 16, 2011

Bitch

Ett par veckor i månaden (PMS-veckorna) anstränger jag mig för att hålla inne bitchen som annars vaknar till liv. Jag blir oerhört lätt-irriterad, kåt, känslig, well, ni flesta vet vad jag pratar om. Jag äter medicin för att motverka de värsta känslotopparna.

Allra helst skulle jag behöva bli påsatt ett par (3-4ggr) gånger om dagen och bli helt dominerad så att känslorna övermäktas av att bli fråntagen kontrollen. Om inte påsatt så bör jag bli munknullad i allfall att inte har något val än att hålla käften.

Jag försöker innerligt på att hålla igen, men det bubblar ilska inom mig, jag vill egentligen skrika till sambo - SÄTT PÅ MIG FÖR I HELVETE! - Men, jag vet att det skulle få motsatt effekt. Om ett tag sitter jag säkert i soffan och drar fingrarna genom hans hår, pussar han på kinden och känner kärlek. Det går verkligen upp och tok jävla fort ner. Grrr!

En sådan här behandling skulle jag må gott utav, right about now! Minus den extra killen, och denna bilden är tok-soft jämfört de andra jag suttit och kikat på. Jag är dock inte helt bekväm med att avslöja alla mina fantasier än.

















Eller ännu bättre: Denna behandling, det skulle vara så skönt att bli fråntagen kontrollen, ett tag... För att, jag är inte förmögen att släppa på kontrollen på egen hand..

No comments:

Post a Comment