Monday, May 9, 2011

Tvivel

Jag ska göra ett försök att släppa in er i mitt liv och genom det hoppas på att ni får någon förklaring varför jag och Mr Sambo lever i en sexlös relation…

Jag och Mr Sambo träffades via nätet på en sexsida, där mailades vi och sedan gick vi från den sidan till MSN, sen telefon och inte långt därefter satt jag mig i bilen och åkte till hans stad för en kopp kaffe.  Jag tror att vi pratades knappt en månad innan vi sågs på riktigt.

Det klickade direkt mellan oss. Vi spenderade flera timmar i hans soffa och pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan tog vi oss ner till en bar och drack ett par öl, vilket resulterade att jag blev tvungen att sova kvar vilket inte var planen. Jag hade retas tidigare och sagt att jag är grym på att suga kuk – vilket jag visade vår första natt tillsammans. En avsugning, sen sov vi.

Jag åkte hem dagen efter och blev nerbjuden redan dagen efter på middag. Vi höll på att falla för varandra rätt ordentligt väldigt tidigt och blev förälskade väldigt tidigt, utan att ta hänsyn till distans mellan oss. Den var inte lång, men det existerade. Det gick snabbt och vi blev tillsammans efter knappt en månads dejtande.

Vi träffades i ett halvår och gick som på rosa moln under den tiden, allt fungerade, precis allt. Ett halvår in på relationen började distansen att göra sig påmind för mig. Jag började att tvivla på oss, tvivla på att vi skulle hålla ihop, tvivlade på kärleken, tvivlade på Mr Sambo kärlek till mig, tvivlade på precis allt.

Mr Sambo försökte gång på gång intala mig att vi fixar det, att han älskar mig, att jag inte behövde tvivla, han påminde mig om oss från början, om att distansen bara är fysisk, att den inte kommer att vara förevigt.

Mitt tvivel blev som en irriterad böld på vår relation.

No comments:

Post a Comment