Tuesday, May 10, 2011

Tjejsex

Ju längre jag är utan sex ju närmare kommer jag tanken på att faktiskt ha riktigt sex med en kvinna. Jag har alltid fantiserat om att ha sex med en, två kvinnor, jag blir tänd på kvinnor, och jag tycker om att titta på kvinnor men jag är väldigt kräsen utav mig i stället. Jag skulle aldrig kunna dra med mig någon från krogen, i sådana fall vill jag känna henne.

För det första ska hon ha en personlighet som tänder mig, hon ska vara charmig, ha lätt till skratt, vara intelligent och ödmjuk. Utseendemässigt tror jag att hon ska ha mörkt långt hår, en kurvig vacker kropp och vackra ögon. Jag föredrar en naturlig look, om sminkad - så väldigt lätt.

Jag leker med tanken att kramas, kelas, mysas, kyssas, smeka och låta våra tungor och händer få spela fritt. Utan hämningar, utan krav, utan prestationer. I dagsläget är detta endast en fantasi, men jag undras... Kommer den att vara en fantasi för all framtid?

När jag och sambo hittar tillbaka till varandra, kommer han att och jag och känna att det är okej om jag har sexuellt umgänge med en tjej, utan att han fysiskt får vara med? Han kommer inte att vara utstängd, han kommer att få titta och smeka sig själv om han skulle vilja.

Det är definitivt något att prata mer om, för pratat om det, det har vi gjort.

Mhm!






3 comments:

  1. Om ni hittar tillbaka så kommer nog han med stor sannolikhet lockas av tanken på dig med en annan kvinna - det gör alla män..

    Själv skulle jag def. nöja mig med att titta på, min partners njutning är även min njutning.

    Börja leta efter 'din' dröm kvinna redan nu är mitt råd.. ;)

    //M~F

    ReplyDelete
  2. Tycker det är bra att du har inställningen att: när vi hittar tillbaka till varandra och inte om.
    Jag och sambon kämpar med, och det blir bättre och bättre, så vi fortsätter kämpa med.

    ReplyDelete
  3. Ja, jag kan inte tänka om, hade jag tänkt om, hade vi inte suttit här :-) Jag hoppas att ni för det bättre än bäst!

    ReplyDelete