Sunday, May 29, 2011

Skärp ihop dig

KNULLA MIG FÖR I HELVETE! Skit i känslor, skit kraven, skit i allt. Låt oss knulla skiten ur varandra?... Jag behöver få denna frustration ur vägen. Du med! Vi behöver knulla, för att få detta hinder av ångest ur vägen. Knulla, kravlöst.

Jag vill damma av min kropp som suktar så hårt efter kroppslig beröring, tanken på det ger mig rysningar från tårna ända ut till hårtopparna. Jag är så törstig att jag inte vet vart jag ska ta vägen...Jag känner mig ursinnig! jag vill ha stor, hård, villig kuk, i min fitta, i min mun, i min anal.

Jag är så trött på känslomässigt dravel. Just precis nu, skriver jag utifrån det känslor jag känner precis nu, så fort jag tillfredsställt mig själv kommer jag att bli lugn igen. Men just nu Mr Sambo, just nu, tycker jag att du ska skärpa ihop dig och se vad fan du har här.

1 comment:

  1. Men sambo för i helvete.
    Kom igen nu!
    Fram med kuken och ge henne vad hon vill ha!

    ReplyDelete