Saturday, May 14, 2011

Naken under jeansen

Där kommer du ut ur duschen, fräsch, snygg och otroligt het. Jag vet vad som lurar under jeansen, jag vet att du är naken under jeansen, kuken så nära, men ändå så långt bort. Jag ser ditt väldigt långa, blöta hår droppa vatten. Du vet att jag tycker att du är så jävla het med ditt långa hår så när du har det utsläppt känns det nästan som att du retas, men jag vet att det inte är så.

Jag vill dra mina fingrar genom ditt hår, ner på halsen, magen och vidröra ditt ollon. Jag vill granska varje millimeter på din kuk, jag vill sitta på huk mellan dina ben och kyssa ditt ollon, ner på skaftet tills att jag har hela din kuk i min mun, min hals. Jag vill nosa på dina pungkulor, krama dom försiktigt med mina händer. Jag vill se djupt in i dina ögon när jag suger din stora kuk, medan jag blöter ner den så att du är redo för mig.

När du är nersölad med mitt saliv, vill jag sätta mig på dig med ryggen emot dig, ta din kuk i handen och styra den i min redan plaskvåta fitta. Medan jag rider dig långsamt vill jag att du med en hand håller ett fast grepp om mitt hår, medan andra handen smeker min stjärt, min anal och gör mig redo för dig. När jag känner mig redo tar jag tag i din kuk, styr in den i min anal och låter den glida in, försiktigt, hela vägen in.


När vi är sammankopplade tänker jag rida dig så långsamt så att vi får njuta länge tills att du vill byta ställning och lägger mig på ryggen, särar på mina ben till ett brett V för att sedan knulla mig i analen tills att jag exploderar ut i  orgasm. Medan jag skakar, stönar och njuter saktar du ner stötarna tills att jag är färdig och då drar du ut kuken och sprutar över mitt ansikte, mina bröst...

No comments:

Post a Comment