Tuesday, May 31, 2011

Porr som inspiration

Förr i världen kollade jag och sambo på porr tillsammans. Jag tyckte alltid att det var jobbigt och pinsamt i inledningen, men ju mer tid och längre in på filmerna vi kom, ju kåtare och mer avslappnad blev jag.

Förr i världen såg min sambo på porr för att kunna fantisera om oss när jag inte var i närheten (distansrelation och allt) och någongång har vi försökt att sexa lös i samma ställningar som dom har i porrfilmen vi kikar, eller kikat på praktiserar. Som en inspiration källa nästan. Vi båda två är rätt porr-skadade skall tilläggas. En ställning som jag alltid velat pröva analt men aldrig haft någon jag känt mig tillräckligt trygg med är den ni ser på bilden nedan.

Sambo och jag prövade den och HOTdamn vad härligt det var. Han som fyller min anal medan jag masserar klitoris.

Aaaaaaaah, längtan efter dig är enorm...

Brukar du och din partner använda porr som inspiration? :)

2 comments:

  1. Distansrelation och ett gemensamt intresse för erotiska bilder gör att det är rätt frekvent skickande av länkar mellan Pasi och mig.

    Funderar, har ni försökt tala på det sätt ni gjorde från början? Ha sex genom datorn/telefonen?

    Jag märker på mig och Pasi (men även mig och Vännen) att när man kan träffas oftare och har Skype så glömmer vi av hur mycket vi uppskattar skicka erotiska textstycken till varandra och ha C6.

    ReplyDelete
  2. Neeej! har du försvunnit igen?
    Hoppas du återkommer snart!
    Hoppas allt är bra med dig med!
    P&K

    ReplyDelete