Monday, May 30, 2011

Nippleplay

Nu är jag snäll igen :) I går höll jag på att spricka, inombords, men jag har lärt mig efter ett år och ca åtta månader utan sex att behärska mig för att uttalad frustation och ilska leder verkligen ingen vart. Det vi gör nu, det leder någon vart...

I stället får jag som vanligt, ta saken i egna händer och i går fick mina bröstvårtor sig ordentligt med nyp. Jag tycker att det är Så otroligt skönt att nypa och rulla mina bröstvårtor med mina fingrar. Jag kan komma på någon minut med hjälp av att mina bröstvårtor smeks och nyps på.

Jag är en ärlig människa, väldigt ärlig. Det gör att jag är helt utan pokerface. Det jag känner och tänker, det ser man på mitt ansikte. Jag kan inte ljuga och jag är till och med riktigt dålig på de vita lögnerna. Dom är små och obetydelsefulla men eftersom att jag är helt utan pokerface, är det ingen mening att dra en vit lögn för mig. What you see it what you get, 100%

Jag var matt efter gårdagens onanistund och skulle lägga tillbaka glidmedlet där det alltid ligger, i stället tänkte jag tydligen på föda och lyckades ställa glidmedlet i skafferiet. Något som jag upptäckte när sambo kom hem och jag skulle kika i skåpet efter något ätbart. Jag flinar till och försöker flytta på det utan att han skulle märka och mitt obefintliga pokerface gjorde naturligtvis att han såg på mitt ansikte precis vad det handlade om.

Han skrattade till och jag ställde det där det brukar vara. Varför jag berättar detta är för att hade detta varit för några månader sedan, hade han inte ens skrattat eller brytt sig, över huvudtaget. För mig är detta framsteg, men för det flesta är det nederlag.

Framsteg i babysteg var det och jag är nöjd med det.

3 comments:

  1. Va mjuka och mysiga dina bröst ser ut! *klämkläm* ..Kul med ett litet framsteg för er, hoppas på fler för er skull. :) Tycker det är jätte intressant att följa din blogg.

    ReplyDelete
  2. Sophie, Vad kul att du tycker om det du läser, det gör mig glad :-)

    ReplyDelete
  3. Håller med Sophie, ser sjukt mysiga ut!

    ReplyDelete