Saturday, May 14, 2011

Paul and Paulina

Döm av min förvåning när jag skulle kika in på min blogg i morse och det står att den har blivit borttagen. Irriterad blev jag, men nu verkar ju den vara tillbaka som den ska. Ni som använder blogger, brukar detta kunna hända? Jag vet att dom går igenom något underhåll så det kan ju ha med det att göra. Onödig "scare" tycker jag i allafall!

Jag förbrukar onormalt mycket batterier. Eller, mina två plastsnoppar gör det. I bland känns det verkligen som att "sexgudarna" vill mig något ont, för batterierna tar alltid slut, när jag behöver dom som bäst. Min favorit är Fun Factory's Paul & Paulina. Så här skriver Lustfynd om denna stav.
















Jag tycker att Mr Paul and Paulina är en rolig stav. Den har en steglös rotation i staven, där även kulor inuti rullar runt och stimulerar nertill på staven. Samt att den har fyra olika lägen som den vibrerar. Den är skön på ett det sättet att om man inte vill bedöva sin klitoris kan man ändra läget och få en annan typ av stimumals. Rotationen av "Paul" är den första stav som ger mig orgasm utan att jag behöver stimulera klitoris.

Det är en stav som har många möjligheter och det gillar jag! Staven är i Silikon och mjuk att använda. Den är rätt dyr denna stav, men vid en snabb sökning på olika nätsexbutiker så är det Intimera som är billigast på den. Jag rekomenderar den och det trotts att den gör av med en del batterier.

2 comments:

  1. Tycker att båda är förskräckligt dyra, brukar handla från bordello.se istället. Bra mycket billigare sexleksaker.

    ReplyDelete
  2. Vore kul att se dig använd dig av den!

    ReplyDelete