Saturday, May 28, 2011

Dvala

Ingenting har förändrats. Vi har fortfarande inte sex, men vi har kommit varandra närmare genom mer respekt och ödmjukhet så vi kommer framåt, om än i babysteg. Anledningen till att jag har varit helt tyst här är för att jag har haft en riktigt dålig vecka.

Inspirationen har legat på minus likaså motivation och därmed humör. Jag har känt mig ihålig och tom, ointresserad och ignorant. I bland får jag en sådan vecka och då drar jag mig undan allt och alla. Jag är på jobbet och gör det jag ska och det är det ända jag bryr mig om.

Nu är det lördag och jag har fått sova ut och vaknat på rätt sida så förhoppningsvis börjar jag att vakna ur den tråkiga tomma dvalan. Tack för era mail och undringar om vart jag är :) Det uppskattas!

En utlovad stjärtbild till Fröken!

7 comments:

  1. Jag känner inte till din historia och varför ni inte har sex men det låter tråkigt men samtidigt bra att ni försöker komma tillbaka, om än via babysteps.

    http://www.brakarlredersig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Trevligt att ha dig tillbaka. Hoppas svackan går över, och härlig bild! Kramar!

    ReplyDelete
  3. Sophie & Klumpe, tack så hemskt mycket! :-)

    Anonymous, det är en lång historia, en jag håller på att berätta här i min blogg men tack för din kommentar, babysteg är bättre än inga huh? :)

    ReplyDelete
  4. Tjoho! vilket återtåg =P
    Alla har svackor ibland, skönt att du är tillbaka =D

    ReplyDelete
  5. Åh wow... tack såå mycket... önskar jag kunde tacka genom att sära försiktigt på dina skinkor och slicka...

    ReplyDelete